یونولیت

یونولیت

یونولیت

یونولیت

  • ۰
  • ۰

پروژه 

های تولید و ساز با به کار گیری از استایروفوم استایروفوم اسم دیگر یونولیت است که از ماده ای به نام پلی استایرن در مراحل های پتروشیمی استعمال می شود . از یونولیت و استایروفوم در عملیات ساختمانی استفاده فراوانی می شود . نام کلیدی یونولیت، پلی استایرن انبساطی میباشد که با نام EPS نیز شناخته می شود . 

در این مقاله، داستان استفاده از یونولیت و یا این که پلی استایرن انبساطی در پل ها را ابلاغ خواهیم کرد و از آن به این فیض خواهیم رسید که یونولیت ها استفاده های دوچندان و مقرون به صرفه تری نسبت به سازه های دیگر دارا هستند . 


به کارگیری 

از پلی استایروفوم توسعه یافته در پل های ساختمانی 

امروزه از استایروفوم ها و پلی استایرن ها در ساخت جاده و پل در سراسر مرز و بوم آمریکا استفاده فراوانی می شود . از این مواد برای خاکستر پل، حفاظت از پل ها و کاهش وزن پل به کار گیری می شود . استفاده از این مواد در زمینه های پل سازی به سرعت کار تولید پل کمک می نماید و سبب می شود که مسدود سازی و انحراف جاده ها برای خودرو ها هم کم خیس شود . به کار گیری از این مواد موجب می شود از آب های حفاظت شده زیرزمینی نیز، مراقبت شود . 


صرفه 

ی اقتصادی در استعمال از یونولیت در پل سازی 

در ایالات متحده برای فرودگاهی که بر روی آب ساخته شده بود، برای روش یابی به آن می بایست پل ساخته می شد . اما ساختن این پل با به کار گیری از چوب و فولاد هزینه فراوان زیادی را متحمل می شد . لذا مهندسان این پروژه تصمیم به به کارگیری از یونولیت در ایجاد پل گرفتند . آن ها آغاز فرم های پیش فرض را بر روی زمین قرار دادند تا مطمئن شوند همه چیز درست شده می‌باشد . در حالی که این عمل را انجام می دادند، اشکالات ساختاری را در جای خویش برطرف می کردند . پس از صورت دهی قالب های مناسب یونولیت، از میلگرد ها و بتن برای نصب پل استفاده کردند و در نهایت پروژه به اتمام رسید . 

یونولیت

از لایه های EPS ( مخفف همان پلی استایرن ) برای پشتیبانی عمودی و افقی پل، بلوک های پل و پانل های تزیینی به کار گیری کردند . این نوآوری و پباده سازی آن ها موجب شد تا یک پل سبک وزن و تولید آن پرسرعت و مقرون به صرفه به تصویب برسد . با نگاه به این پروژه می بضاعت و توان دریافت که با یونولیت ورقی یا این که یونولیت بسته بندی می بضاعت به کار گیری های بسیاری در عملیات ساختمانی و عمرانی کرد که نیز مقرون به صرفه تر است و نیز سبک تر و هم سرعت بالا خیس ساخته می شود . 


  • ۹۷/۰۹/۲۹
  • uonolit uonolit

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی