یونولیت

یونولیت

یونولیت

یونولیت

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یونولیت

یونولیت 

کاغذ ای یونولیت 

و پلاستوفوم ورقی یا این که برگه ای یونولیت و پلاستوفوم ورقه ای یا ورقی بسته به دسته کاربرد فشردگی و چگالی ( دانسیته ) گوناگون دارااست که بشرح تحت می‌باشد : 

یونولیت و پلاستوفوم ورق (ورقه ای) چگالی 80 ببالا کاربرد: در صنعت های یخچال هایی که دما و عدم تاثیر محیط خارج با اهمیت است . 


یونولیت 

و پلاستوفوم ورقی (ورقه ای ) چگالی 60 ببالا کاربرد: در صنایع در اختیار گرفتن دما در محیط و عایق گرما و سرما 

یونولیت 

و پلاستوفوم ورقی (ورقه ای) چگالی 40 ببالا کاربرد: در عایق بندی گرما و سوزوسرما در فریزر ها و گرمخانه ها و نیز عایق برروی پشت بام 

یونولیت 

و پلاستوفوم ورقی (ورقه ای ) چگالی 20 ببالا کاربرد: عایق گرما و سرما و درز قطع در ساختمان سازی و نقش قالب در بتن ریزی 

یونولیت 

و پلاستوفوم ورقی (ورقه ای) چگالی 10 ببالا کاربرد: عایق عادی گرما و سوزوسرما و نیز کاربرد در ساختمان و پروژه های ساختمانی و هم صنعت بسته بندی 

یونولیت 

و پلاستوفوم ورقی (ورقه ای) چگالی 5 ببالا کاربرد: در صنعت ساختمان سازی قالب بتن و یونولیت پلاستوفوم درز انقطلاع (درز اجرایی) 

یونولیت 

بسته بندی جهت 

بسته بندی و حفظ از کالا تولیدی شما عزیزان به سه خط مش ذیل قابل انجام هست : 

یونولیت ورق (ورقه ای ) بصورت شیت با ضخامت های متفاوت بسته به فضای جان دار و جور کارتون بسته بندی . 

یونولیت 

و پلاستوفوم برش سی ان سی که هزینه ایجاد قالب نداشته و بصورت برش با برنامه کامپیوتری و دستگاه برش بصورت دو بعدی و سه بعدی انجام میپذیرد یونولیت و پلاستوفوم قالبی که جهت بسته بندی قالب آلومینیوم دوجداره طراحی و ساخته می گردد و آن گاه درآن قالب یونولیت و پلاستوفوم تزریق میگردد . 

بسته به کیفیت و طراحی و مواد تولید قالب هزینه ساخت قالب متغیر میباشد

  • uonolit uonolit
  • ۰
  • ۰

یونولیت

یونولیت 

پلاستوفوم درز انقطاع یا ورق ساختمانی یونولیت پلاستوفوم درز انقطاع یا ورق ساختمانی به یونولیتی که در بین فضای خالی دو بنا که نسبت بهم فاصله دارا‌هستند قرار میگیرد . این مسافت جهت جدا بتن و کاهش توشه گذاری دو سازه به یکدیگر را داراست . معمولا یونولیت پلاستوفوم درز قطع یا ورق ساختمانی از مدل سبک و با چگالی ذیل و اندک استعمال می گردد . قطر و ضخامت این دسته یونولیت و پلاستوفوم در میان 5 سانت الی 30 سانت متغیر است و سازه به نظر مهندس محاسب ونقشه اجرایی و مهندس ناظر بستگی دارد . 


ورق 

عایق یونولیت پلاستوفوم ورق عایق جهت عایق نمودن فضای موضوع حیث از حیث دما ،رطوبت ، صدا و سایر موارد استفاده میگردد . 


ورق یونولیت و پلاستوفوم عایق از چگالی 25 ببالا مورد تایید استاندارد ساختمانی هست و بمراتب هر اندازه چگالی و ضخامت یونولیت و پلاستوفوم اکثر باشد عایق بهتری بدست میآید . 


ورق عایق در ضخامتهای 3 و 5 الی 30 سانت و پهنا 100 سانت طول 200 سانت تولید وارائه میگردد . 


ورق یونولیت و پلاستوفوم عایق برروی کف و سقف ودیواره های کناری عمل گردیده و بسته به مدل کاربری اطراف و میزان هزینه مصرفی چگالی و دانسیته مختلف دارااست . 

  • uonolit uonolit
  • ۰
  • ۰

یونولیت

یونولیت ورقه ای
 
 

یونولیت و پلاستوفوم ورقی یا ورقه ای یونولیت و پلاستوفوم ورقه ای یا ورقی بسته به نوع کاربرد فشردگی و چگالی ( دانسیته ) مختلف دارد که بشرح ذیل میباشد :

یونولیت و پلاستوفوم ورق (ورقه ای) چگالی 80 ببالا کاربرد: در صنایع سردخانه هایی که دما و عدم تاثیر محیط بیرون مهم میباشد.

یونولیت و پلاستوفوم ورقی (ورقه ای ) چگالی 60 ببالا کاربرد: در صنایع کنترل دما در محیط و عایق گرما و سرما

یونولیت و پلاستوفوم ورقی (ورقه ای) چگالی 40 ببالا کاربرد: در عایق بندی گرما و سرما در سردخانه ها و گرمخانه ها و نیز عایق برروی پشت بام

یونولیت و پلاستوفوم ورقی (ورقه ای ) چگالی 20 ببالا کاربرد: عایق گرما و سرما و درز انقطاع در ساختمان سازی و نقش قالب در بتن ریزی

یونولیت

یونولیت و پلاستوفوم ورقی (ورقه ای) چگالی 10 ببالا کاربرد: عایق معمولی گرما و سرما و نیز کاربرد در ساختمان و پروژه های ساختمانی و نیز صنعت بسته بندی

یونولیت و پلاستوفوم ورقی (ورقه ای) چگالی 5 ببالا کاربرد: در صنعت ساختمان سازی قالب بتن و یونولیت پلاستوفوم درز انقطلاع (درز اجرایی)

 
یونولیت بسته بندی
 
 

جهت بسته بندی و محافظت از محصول تولیدی شما عزیزان به سه روش ذیل قابل انجام میباشد :

یونولیت ورق (ورقه ای ) بصورت شیت با ضخامت های مختلف بسته به فضای موجود و نوع کارتن بسته بندی .
یونولیت و پلاستوفوم برش سی ان سی که هزینه ساخت قالب نداشته و بصورت برش با برنامه کامپیوتری و دستگاه برش بصورت دو بعدی و سه بعدی انجام میپذیرد
یونولیت و پلاستوفوم قالبی که جهت بسته بندی قالب آلومینیوم دوجداره طراحی و ساخته میشود و بعد درآن قالب یونولیت و پلاستوفوم تزریق میگردد . بسته به کیفیت و طراحی و مواد ساخت قالب هزینه ساخت قالب متغیر میباشد

  • uonolit uonolit
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • uonolit uonolit
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • uonolit uonolit