یونولیت

یونولیت

یونولیت

یونولیت

  • ۰
  • ۰

یونولیت و پلاستوفوم ورق و ورقی یا ورقه ای فوق فشرده با دانسیته و چگالی 80 به فرآوری و پخت یونولیت و پلاستوفومی اتلاق می شود که در هر متر مکعب 80 کیلو مواد یونولیت خالص زمینه مصرف قرار گرفته و بعلت فشردگی زیاد بالا دانه های یونولیت و پلاستوفوم در کنار یکدیگر نیاز به تخصص و تجربه بالا و نیز استفاده از اتومبیل آلات و دستگاههای خاص تولید خویش را دارااست که این شرکت افتخار ساخت یونولیت و پلاستوفوم فوق فشرده با تراکم و دانسیته 80 را داشته و قسمتی از نادر ساخت نمایند گان این جور ورق میباشد .

ورق یونولیت و پلاستوفوم فوق فشرده با چگالی و دانسیته 80 فراوان مشقت بار و متراکم بوده و با دقت به تولید و فرآوری یگانه آن منحصر به فرد به شخص می باشد .

این ورق یونولیت و پلاستوفوم بصورت یونولیت و پلاستوفوم ورقی یا این که کاغذ ای با ضخامت های 1 سانت الی 100 سانت (عمداٌ یونولیت ورق 5 سانت) قابل ارایه به وسیله این کارخانه بوده و سازه به درخواست موضوع مصرف با پهنا و ارتفاع 1 سانت ،2 سانت ، 3 سانت، 4 سانت و 5 سانت الی 100 سانت و 200 سانت تقدیم می شود .

یونولیت

یونولیت و پلاستوفوم فوق فشرده با تراکم و دانسیته 80 با تضمین رعایت ایجاد استاندارد با تضمین و سند استاندارد با استفاده از مواد خالص کره ای سامسونگ و ال جی کیفیتی بی نظیر داشته و بعلت استفاد در در اختیار گرفتن دما در محوطه ای یگانه مثل سردخانه ها ، در اختیار گرفتن دما یکسان در اتاق در دست گرفتن ها، و سایر موردها بایستی چگالی و تراکم یکسانی در نقطه به نقطه این محصول داشته باشد و بعلت هزینه بالای آن اعتنا و تجربه و علم ساخت مختص خویش را داشته که یک عدد از افتخارات این شرکت تولید این محصول با رعایت تراکم و دانسیته و چگالی یکنواخت و منظم هست .

وزن هر متر مکعب یونولیت و پلاستوفوم فوق فشرده با تراکم و دانسیته 80 - هشتاد کیلو می باشد که وزن هر قطعه ورق درخواست مصرف سازه به ضخامت و طول و عرض قابل محاسبه و ارائه به وسیله ایران ورق است .

یونولیت و پلاستوفوم فوق فشرده با تراکم و دانسیته 80 دارنده تراکم 80 کیلوگرم بر متر مکعب فراوان متراکم و فشرده هست .

 

 

  • ۹۷/۰۸/۲۹
  • uonolit uonolit

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی