یونولیت

یونولیت

یونولیت

یونولیت

  • ۰
  • ۰

ورق 
یونولیت پلاستوفوم ورقی فشرده با دانسیته و چگالی یا تراکم ۴۰ 
یونولیت و پلاستوفوم ورق و ورقی یا صفحه ای فشرده با دانسیته و چگالی ۴۰ به فرآوری و پخت یونولیت و پلاستوفومی اتلاق میشود که در هر متر مکعب ۴۰ کیلو مواد یونولیت خالص قضیه مصرف قرار گرفته و بعلت فشردگی بالا دانه های یونولیت و پلاستوفوم در کنار یکدیگر نیاز به تخصص و تجربه بالا و هم به کارگیری از خودرو آلات و دستگاههای خاص ساخت خود را دارد که این شرکت افتخار تولید یونولیت و پلاستوفوم فشرده با تراکم و دانسیته ۴۰ را داشته و جزو معدود ایجاد کنند گان این دسته ورق هست .

ورق یونولیت و پلاستوفوم فشرده با چگالی و دانسیته۴۰ سخت و متراکم بوده و با دقت به تولید و فرآوری خاص آن منحصر به فرد می‌باشد .

یونولیت

این ورق یونولیت و پلاستوفوم بصورت یونولیت و پلاستوفوم ورقی یا این که ورقه ای با ضخامت های ۱ سانت الی ۱۰۰ سانت (عمداٌ یونولیت ورق ۵ سانت) قابل ارایه توسط این کارخانه بوده و سازه به درخواست زمینه مصرف با پهنا و ارتفاع ۱ سانت ،۲ سانت ، ۳ سانت، ۴ سانت و ۵ سانت الی ۱۰۰ سانت و ۲۰۰ سانت تقدیم می گردد .

یونولیت و پلاستوفوم فشرده با تراکم و دانسیته ۴۰ با تضمین رعایت تولید استاندارد با تضمین و گواهی استاندارد با استعمال از مواد خالص کره ای سامسونگ و ال جی کیفیتی بی مثل داشته و بعلت استفاد در کنترل دما در محوطه ای مختص مثل یخچال ها ، در دست گرفتن دما یکسان در اتاق در اختیار گرفتن ها، و بقیه مورد ها بایستی چگالی و تراکم یکسانی در نقطه به نقطه این جنس داشته باشد و بعلت هزینه بالای آن توجه و تجربه و علم تولید مختص خود را داشته که یکی از افتخارات این کمپانی ساخت این فرآورده با رعایت تراکم و دانسیته و چگالی یکنواخت و منظم میباشد .

وزن هر متر مکعب یونولیت و پلاستوفوم فشرده با تراکم و دانسیته ۴۰ – چهل کیلو می باشد که وزن هر قطعه ورق درخواست مصرف سازه به ضخامت و ارتفاع و عرض قابل حساب و کتاب و ارائه به وسیله کشور‌ایران ورق هست .

یونولیت و پلاستوفوم فشرده با تراکم و دانسیته ۴۰ دارنده تراکم ۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب متراکم و فشرده هست .

خواهشمند است جهت تبادل اطلاعات و سفارش جنس فوق با ضخامت و عرض و ارتفاع قضیه حیث خویش ،با ما ارتباط بگیرید .


  • ۹۷/۰۸/۲۹
  • uonolit uonolit

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی