یونولیت

یونولیت

یونولیت

یونولیت

  • ۰
  • ۰

گونه های گرید پلی استایرن در این متن به چک گونه های گرید پلی استایرن می پردازیم که دارای ربط به شیوه ساخت پلی استایرن نیز می باشد . این مال در صنعت پلاستوفوم و یونولیت کاربرد دارااست . همچنین کاربرد پلی استایرن و یونولیت به طور جامع را میتوانید در مطلب گذشته ما با این تیتر بخوانید . 

یونولیت
1: پلی استایرن عادی (GPPS: General purpose polystyrene) پلی استایرن عادی که در بازار کشور ایران به کریستال دارای شهرت می باشد دارنده کاربردهای متفاوتی مانند ظروف یکبار مصرف، اسباب و اثاث بهداشتی، صنعت های ماشین سازی و . . . می باشد . این پلی استایرن برای مصارف همگانی کاربرد داراست و نام اختصاری این مدل گریستال GPPS می باشد . از ویژگی های بارز پلی استایرن عادی می بضاعت به مقاومت عالی در برابر حرارت، توان ضربه پذیری مطلوب و سیالیت عالی در هنگام مراحل نام برد . این ماده به علت خواص دی الکتریک، می تواند در مصارف الکتریکی نیز بکار رود . 
2: پلی استایرن مقاوم (HIPS: High impact polystyrene) همانطور که از اسم این پلی استایرن پیداست، این دسته پلی استایرن مقاوم به ضربه می باشد و به همین عامل کاربرد زیادی در ایجاد ظروف و بدنه لوازم خانگی دارااست . نام اختصاری این ماده HIPS بوده و در کشور ایران به هایمپک مشهور است . ادله ضربه پذیری زیاد پلی استایرن مقاوم این هست که با مولکول های الاستومری مثل بوتادین ضربه پذری مواد اصلاح شده می‌باشد . از کاربرهای این جور پلی استایرم می توانایی به ساخت قسمت های گوناگون فریزر نظیر سینی، پوشش های داخلی و ظروف نگدارنده، تلویزیون و اسباب و اثاث ورزشی اسم برد . 
3: پلی استایرن انبساطی (یونولیت) (EPS: Expandable polystyrene) این مدل پلی استایرن که در کشور ایران با نام یونولیت آوازه یافته است، با افزودن ماده ای فوم ساز به وجود می آید . این پلیمر سپید با نام اختصاری EPS شناخته می شود . از خواص این مدل پلی استایرن می توانایی به توان بالا در جذب ضربه، مقاومت بالا در برابر فشردگی و رسانایی گرمایی زیر نام پیروزی که این خواص ماده را به عنصری ایده آل جهت بسته بندی و عایق بندی تبدیل کرده هست . 

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • uonolit uonolit

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی