یونولیت

یونولیت

یونولیت

یونولیت

  • ۰
  • ۰

یونولیت 
استوانه ای ، یونولیت و پلاستوفوم استوانه ای جهت پل سازی و مالامال کننده حجم جهت صرفه جویی در مصرف بتن ریزی یونولیت و پلاستوفوم استوانه ای جهت پل سازی و لبریز کننده حجم جهت صرفه جویی در مصرف بتن ریزی استوانه یونولیت و پلاستوفومی هست که در قطر های گوناگون از ۲۰ سانت الی ۱۰۰ سانت قابل ایجاد بوده ولیکن قطر ۱۲۰ سانت بصورت بیضی قطر گرانقدر ۱۲۰ و قطد کوچک بیضی ۱۰۰ سانت هست . 
یونولیت 
و پلاستوفوم استوانه ای جهت پل سازی و لبریز کننده حجم جهت صرفه جویی در مصرف بتن ریزی بسته به جور فشردگی و دانسیته درخواستی مشتری متشخص قیمت مختلف داشته و هر مقدار قطر استوانه بیشتر می شود قیمت آن هم افزایش مییابد یونولیت و پلاستوفوم استوانه ای جهت پل سازی و پر کننده حجم جهت صرفه جویی در مصرف بتن ریزی معولا در ارتفاع دو متری ارائه میشود چون برش آن معمولی خیس بوده و نیز حمل و انتقال آن راحتر می‌باشد . 
یونولیت و پلاستوفوم استوانه ای جهت پل سازی و مالامال کننده حجم جهت صرفه جویی در مصرف بتن ریزی در عمده پروژه های پل سازی معمولا قطر ۹۰ سانت با ارتفاع ۲۰۰ سانت ایده آل بوده و همانگونه که در تصویر شماره ۱ معلوم می باشد این یونولیت و پلاستوفوم در پایین کانال مشل میل گرد عمل نهاده شده و با ایجاد حجم از بتن دیزی بسیار و در نتیجه بار مرده بنا کاسته و هم در فرمان مالی مضاعف صرفه جویی میگردد . 
در یونولیت و پلاستوفوم استوانه ای جهت پل سازی و مالامال کننده حجم جهت صرفه جویی در مصرف بتن ریزی در تصاویر زیر به طور کامل مشهود میباشد .

  • ۹۷/۰۸/۲۷
  • uonolit uonolit

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی