یونولیت

یونولیت

یونولیت

یونولیت

  • ۰
  • ۰

ورق 
یونولیت پلاستوفوم ورقی یا برگه ای برشی برش با سی ان سی در بعد ها و اشکال مختلف 
ورق یونولیت پلاستوفوم ورقی یا ورقه ای برشی برش با سی ان سی برش یونولیت و پلاستوفوم بوسیله دستگاه سی ان سی متصل به پی ال سی و یا سیستم کامپیوتر می باشد که از تراکم و دانسیته و چگالی های گوناگون یونولیت و پلاستوفوم بلوک مامان قابل برش می‌باشد .

این زمینه ورق یونولیت پلاستوفوم ورقی یا صفحه ای برشی برش با سی ان سی جهت برش گونه های و ابعاد گوناگون هندسی منظم نظیر دایره ( استوانه قضیه مصرف عمدا پل سازی) ،مربع و مستطیل ( بیشتر جهت بسته بندی داخل کارتن) و انواع نامنظم و تلفیقی مسئله مصرف قرار میگیرد .

یونولیت

معمولا نقشه و مسیر برش در برنامه اتوکد و سایر برنامه های نقشه ترسیم گردیده و بعد به برنامه سی ان سی تبدیل می‌گردد .

دقت برش و کالیبره بودن دستگاه سی ان سی با سیستم کامپیوتر و عدم لرزش بازوهای محور X و Y و هم تجربه و دانش به برش سی ان سی قابلیت و امکان بهروری بالا و دریافت کردن مال آخری مناسب را داراست .

در سیستم های جدید برش سی ان سی علاوه بر جنبش و کاررایی دستگاه برش در دو جهت مختصات X و Y جهت Z هم بیشتر گردیده که با رشته آوری نو قابلیت جنبش در سه جهت نو A و B و C نیز قابلیت و امکان پذیر میشود ، در این منش برش قطعه در شش آن گاه میسر میباشد .

لازم بذکر میباشد برش با CNC یونولیت و پلاستوفوم مقرون به صرف با برش CNC فرز و خودرو کاری صنعتی نمی‌باشد و بعلت قیمت بالا و ساعت کارکرد این ابزار آلات در حد مثال گیری استعمال می شود .

ولیکن با به کارگیری از برش یونولیت و پلاستوفوم ورق یونولیت پلاستوفوم ورقی یا این که ورقه ای برشی برش با سی ان سی قابلیت برش با سرعت فراوان بالا و مقرون بصرفه و هم گونه های و بعدها متفاوت میباشد .

قضیه مصرف از ورق یونولیت پلاستوفوم ورقی یا این که ورقه ای برشی برش با سی ان سی در نما سازی داخلی و خارجی ساختمان ، بسته بندی یونولیت و پلاستوفوم سوای پباده سازی و ریخته گری قالب آلومینیوم ، صنعت سبک سازی و حجم دهی در پل سازی و پلسازی،صنعت رشد ماهی و مصارف متعدد آن میتوان نام پیروزی .

خواهشمند هست جهت تبادل اطلاعات و سفارش جنس فوق با ضخامت و عرض و طول موضوع حیث خود ،با ما رابطه بگیرید .

  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • uonolit uonolit

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی